Donate


Google Plus

Twitter

Viber

Viber

Whatsapp

Whatsapp

Facebook

Sleduj moje novinky na Facebooku

Instagram

Youtube

Words for English speaking visitors !

Words for English speaking visitors !

piatok 13. apríla 2018

Vyskumy.sk - získajte rôzne zľavové kupóny a ušetrite na nákupoch ....









Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt vyskumy.sk

Ak sa chcete zaregistrovať do výskumnej spoločnosti Výskumy.sk kontaktujte ma mailom na : michal.miskovic@gmail.com 

Alebo napíšte mi na Facebook ( klikom na obrázok )

https://www.facebook.com/miso.work.home
  A pošlem Vám poznámku na registráciu .... Odporúčam použiť Gmail na registráciu :) pre bezproblémové prijímanie dotazníkov od spoločnosti ... 

Čo ponúka výskumy.sk za vyplnenie dotazníka ? 





















Tak zhrnuli sme si, čo nám táto dotazníková spoločnosť ponúka je len na Vás čo si vyberiete !

Ešte ma napadá jedná dôležitá vec po registrácií nezabudnite vyplniť dotazníkový profil a hlavne zadávajte všetky údaje pravdivo. Ešte Vám príde poštou domov taký list s PIN kódom ktorý keď zadáte vo vašom profile bude Vaša registrácia stopercentná a budú Vám chodiť dotazníky veľmi často mne teraz chodia každý deň 

Ak máte ďalšie otázky nech sa páči pýtajte sa som k dispozícii

Prajem Vám veľa úspechov. 

Ešte som zabudol dotazníky je najlepšie vypĺňať hneď ako dostanete pozvánku na vyplnenie do mailu. Vtedy máte istotu, že ešte nebola naplnená vzorka respondentov !!!

Tiež je veľmi dôležité posielať pozvánky Vašim priateľom a známym aj neznámym komu sa len dá. Pomôže Vám to zarobiť oveľa oveľa viac a užívať si zľavové poukážky a všetky výhody ktoré Výskumy.sk ponúka ....

Odporúča Michal Miškovič .... 
 
 
  




 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.